Diren Filistin - Yaşasın halkların kardeşliği



* Emperyalizm'e karşı
* Faşizm'e karşı
diren Filistin...

Yaşasın Halkların Kardeşliği


Tank'a karşı taş , savaşa karşı BEŞİKTAŞ


Benim Adım Filistin
Hani Şu Çocukluğunu
Kurşunlardan Daha Hızlı Yitiren
Uçurtması Gökyüzünde Takılı Kalan
Gülmesi, Sevilmesi Hep Unutulan
O Çocuk Var Ya, İşte O Benim!

Benim Adım Filistin
Sizin Bayat Diye Beğenmeyip
Çöpe Attığınız Ekmeğe,
Kireçli Diye Aman Midemi Bozar Deyip
Yere Döktüğünüz Suya Muhtaç
O Çocuk Var Ya, İşte O Benim!


Benim Adım Filistin
Ninni Sesleri İle Değil
Namlu Sesleri İle Yatağa Düşen
Masal Kahramanlarını Çoktan Unutan
Bildiği Tek Masal "Kanlı Gökyüzü" Olan
O Çocuk Var Ya, İşte O Benim!

Benim Adım Filistin
Ellerinde Kalemin Hasretliği
Dilinde Mürekkep Kuraklığı
Gözlerinde Bir Kitap Özlemi
Yüreğinde Sürekli Soğuk Bir Kış Yaşayan
O Çocuk Var Ya, İşte O Benim!

Benim Adım Filistin
Avazı Çıktığı Kadar Bağırsa Bile Duyulamayan
Sessizliğin İçine Koca Bir Çığlık Olan
Düşleri Silahların Soğuk Sesleri Karışan
Gözlerinden Yaş Değil Kan Akan
O Çocuk Var Ya, İşte O Benim!

Benim Adım Filistin
Billeler Yerine Güllelerle Oynayan
Her Oyunda Bir Canını Kaybeden
Her Kaybettiğinde Bin Kere Ölen
Her Öldüğünde Bir Kez Daha Doğan
O Çocuk Var Ya, İşte O Benim!

Benim Adım Filistin
Ben Unuttum Yarınlarımı
Ben Unuttum Düşlerimi
Ben Unuttum Okumayı
Ben Unuttum Oyun Oynamayı
Ben Unuttum Gülmeyi
Ben Unuttum Yaşamayı
Ben Unuttum Unutmayı
Ve Ben Her Unuttuğumda, Hep Unutuldum..!!

Hiç yorum yok: