Çıxta, Kurela - Şavşat

Yolun ne kadar uzun olduğunu unutmuşum. Sadece Artvin'e ulaşabilmek 22 saatimi aldı, daha sonra Şavşat'a ulaşmak için bir saatlik yol, sonra mı? Birde köye inmek için yaklaşık iki saatlik bir yol daha, nerdeyse köye inmek 2 günümü aldı. :) Yoruldum, bayıldım. Memleketde kuşa,böceğe,çiçeğe yaz gelmiş de hava daha yazın ortasında olduğunu anlamamış. Hava bi soğuk anlatamam, yayla ise iki kat giymeden dışarı çıkmak imkansız. Ama değdi, güzel oldu. Doğanın ortasından bir kaç resim çektim, Marmara kadar olmasada elimizden geldiğince güzellikleri telefonuma yansıtmaya çalıştım. Buyrun birkaç resim aşağıda. Baba toprağı Çıxta, ana toprağı Kurela. İsimler hangi dilde mi? Tabi ki gürcüce.














3 yorum:

Şairler Parkı dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar. Sonbahar filmini direk olarak görüyorum şu anda. En üstteki foto sizin ev mi bilmiyorum ama orada bir çay-sigara keyfi tarifi imkansız birşeydir galiba.

Bir de ne ile çektiğin ne çektiğin önemlidir gibi şaşalı bir söz söyleyim. :D Cep telefonuyla çekmişsin ama dediğim gibi çok güzel fotolar. Daha fazla yayınlarsın umarım. Özellikle o köy yollarını çok merak ediyorum. Sipariş gibi algılamazsın umarım. Kal sağlıcakla.

marmara

yürü güneşe dedi ki...

Neden geldin İstanbula'a, neden geldin İstanbul'a???

Şekerli dedi ki...

* İzin bitti. Nasıl gelmiyim?
* Ah be Marmara arkadaşım aklıma cidden gelmedi bir yol fotoğrafı çekmek. Nasıl gelirki tek şeritlik, yan tarafı uçurum olan yolda. Yolculuk esnasında dualar okuyup durdum. :)