Belgesel olsun , gerisi yalan olsun


Ülkemizin eğitim düzeyinin , eğitim kalitesinin ne olduğunu anlayabilmek için teve programlarının izlenme oranlarına bakmamız yeterlidir sanırım. Bu tür istatistiklerde genellikle paparaziler , kavgalar, laf dalaşları gibi insanoğluna hiçbir yarar getirmeyecek programlar ön safları doldurur.
"Arkadaşım sanane , biz istediğimizi izleriz veya izlemeyiz" diyenleriniz tabii ki çıkacaktır. Zaten bu kısmına da sözümüz yok. Ama neden bu tür konular hakkında yapılan kamuoyu araştırmalarında “Tevede ne tür programlar izlemek istersiniz?” sorunun devamında cevap olarak "Eğitim programları olsun, belgesel olsun" gibi hayatınız boyunca tesadüfen denk geldiğimiz , kanalı değiştirmezsek eğer ancak bu şekilde izleyebildiğimiz programları dile getirme ihtiyacı duyarız ki. Var mıdır bu ruh halinin bir açıklaması. Bilen varsa , bir adım öne gelsin.

Kaliteli eğitim şart.

Hiç yorum yok: