Ben sana doyamadum


"Yaşamın kıyısında" isimli filmi izleyenler bilirler. Filmin girişinde bakkal sahibiyle , babasının memleketi Trabzon'a giden filmin kahramanı arasında geçen bir diyalog vardır. Filmin kahramanı alışveriş yaparken radyoda çalan , Kâzım Koyuncu'nun söylediği "ben seni sevduğumi" isimli şarkının hoşuna gitmesinden midir yoksa farklı mı gelmiştir bilmem ama ...

fk(filmin kahramanı) - Bu şarkı nedir?

Bk (bakkal) - Kâzım Koyuncu , hiç duymadınız mı?

fk - Hayır

Bk - Burda Karadeniz'de çok tutulur.

fk - Tanımıyorum.

Bk - Artvin'liydi. 2 Sene önce kanserden öldü. Çokta gençti ha. Sizin yaşınızdaydı. Hep Çernobil'den. Bunların hepsi yeniyeni ortaya çıkıyor.



Ben seni sevduğumi da dünyalara bildirdum
Endurdun kaşlaruni babani mi eldurdum

En dereye dereye de al dereden taşlari
Bizden geçti sevdaluk al cebumden saçlari

Kız evunun onine da sereceğum kilimi
Oldi hayli zamanlar görmedum sevduğumi

Yaz geldi bahar geldi da açti yeşil yapraklar
Bana sana doyamadum doysun kara topraklar

Yaşamın Kıyısında (Sözü geçen sahne)

Memleketime sahip çıkın ulan!

Hiç yorum yok: