Bedensiz




...artık yüzünü bile hatırlamıyorum. Zaman geçtikçe içinde bulunduğum boşluğun , özlemin nedenini daha iyi anladım. Bu ne onun gözleriyle , ne teniyle , ne kokusuyla nede başka birşey ile ilgiliydi. Bu yaşadığım karmakarışık duygular benim içimde büyüttüğüm , hayallerini kurduğum , yaşadığım , vazgeçemediğim ,tarif edilemez , bir bedene sığdırılamayacak olan Aşk olarak adlandırılan inanılmaz duguların artık dizginlenememesiydi.
Müptelası olmak için bir defa yaşamak yetiyormuş , bunu anladım.




EYLÜL SENİ / Mİ BEKLEMİŞTİ GELMEK İÇİN


Bu gün yağan yağmurun izlerine katıp hayalini
Onca kalabalığın içinde / bir ben yalnızdım sanki
Öylesine garip / öylesine kimsesizdi / ki sokaklar
Takvimlerden geçmeyen bir gündü belki

Oysa

Ne maviler giydirmiştim sevdama / yeşillere bürünüp
Renk renk bahar olup açmıştım her doğan sabaha
Kimseler bilmezdi adını içimde / geceden başka
Şimdi nasıl söz geçirsem / ki gözpınarlarıma

Bu gün yaşanan anılar sessizce yağmura karışıp gitti
Yedi tepede suskun bir yüreğin sesi sızıyor geceye şimdi

Söyle ..

Eylül seni mi beklemişti gelmek için !
Yoksa sen ! gitmek için eylülü mü
Sevgili!

Ümran Aydın

Hiç yorum yok: