Dalyan tatili

Geçen hafta boyunca tatildeydim. Holding içerisinde ki geçişlerden dolayı bu seneki yıllık iznim uzun olmasada bir hafta yeterli geldi. Tatile gitmeden önce ailem, dostlarım “arkadaş tatile tek kişi gidilir mi?” gibi sözlerde bulunsalarda insan ne istediğini biliyorsa eğer her türlü tatilden tat alabilir, aynı benim gibi. Tatile gitmeden önce beş yıldızlı herşey dahil türü otellere tıkılmak yerine daha çok yarım pansiyon, gezip göreceğim, fotoğraf çekebileceğim yerler aramaya başladım, aramanın sonucunda da Muğla Dalyan'a karar verdim. İyi ki karar vermişim, buna fazlasıyla değdi. İskeleyle kucak kucağa olan Plmyra isimli ufak bir otelde rezervasyonumu yaptırıp, uçak parası pahalı olunca otobüsle 13 saatlik bir yolculuğa yollandım. Burada otel ismi vererek reklam yapıyor gibi gözüküyor olabilirim, evet reklam yapıyorum. :) Efendim, Dalyan'da cüzzi fiyatlara turlar yapmanız mümkün, bu turlarda nereler yok ki? Caretta caretta, Göcek 12 adalar, çamur banyosu, kaplıcalar, göller, antik kentler, safariler, Yuvarlakçay, Saklıkent vs. Gayet eğlenceli, dinlendirici, hoş vakit geçirmek için aradığınız herşeyi bulabileceğiniz ufak bir yerleşim alanı. Dalyan'a giderseniz eğer Safari yapmadan kesinlikle dönmeyiniz diye ekleyim. Şu kısa sürede hem dinlendim, hem eğlendim hemde İstanbul'un keşmekeşliğinden kurtuldum. Oh be!
Bana eğlenceli vakit geçirmemde yardım eden, muhabbetsiz bırakmayan Otelin akşam yemeğinde müşterilerle ilgilenen Timur'a (tekneyle özel tura çıkartıyor), Safari rehberi Alper, arada bir şöför olarak çağrılan Erhan, tekne turlarında rehberlik eden Kardak tur'dan Ahmet'e de ayrıca teşekkürler. Müşteri memnuniyet yazısı gibi oldu sanki...

Birkaç fotoğrafda ekleyelim diimi; bu arada Lot'a da teşekkür ederim. Kendisinin bir çok fotoğrafını biraz gizli, biraz bilgisi dahilinde ölümsüzleştirdim.


Hiç yorum yok: