Dance #1

Tıngırtı duydumu .ötü başı ayrı oynayan tipler vardır ya onlardanım. -Sanki böyle birşeyler daha önceden de yazmıştım :) - Özellikle roman havası duydum mu görmeyin beni! E, yıllardır şopar dostların olur, onların içinde yaşarsan ister istemez kıvırmaya başlarsın. İyi mi dans ediyorum? Sanmam, ama kendi çapımda anlamlı, anlamsız hareketler yapmaya devam ediyorum. Dansta öyle değil midir? İçinden geldiğince çırpın dur. Dememek lazım, hele ki hemen altta eklemiş olduğum görüntüleri izleyince bu işin o kadar kolay olmadığı anlaşılıyor. Buyurun, izleyin...



İzlediniz mi? İyi, film “Step Up 3-D” isimli filmden kırptığım bir bölüm. Filmin finalini pek beğenmesemde birkaç yerinde ileri-geri yapıp defalarca izlettirecek dans gösterileri mevcut. Vaktim olursa eğer birkaç filmden daha bu tür kaliteli dans kareografisi olan görüntüleri eklemeyi düşünüyorum. Artık karşılıklı tepiniriz!

Hiç yorum yok: