Metallica - Unforgiven



İlla bu tür müzik dünlerim gibi bir düşüncem yoktur. Kulağıma ne güzel gelirse düşünmeden dinlerim. Bu bazen Grup Yorum olur , başka zaman Metallica , başka bir gün Zeki Müren... 
Ama Metallica farklıdır.

Unforgiven

New blood joins this earth
Taze bir kan dünyaya katılıyor
And quickly he`s subdued
Ve hemen boyunduruk altına alınıyor
Through constant pained disgrace
Durmayan incinmiş kara lekeyle
The young boy learns their rules
Genç çocuk onların kurallarını öğreniyor
With time the child draws in
Zamanla çocuk içine kapanıyor
This whipping-boy done wrong
Bu şamar oğlanı yanlış yaptı
Deprived of all his thoughts
Tüm düşüncelerinden mahrum bırakıldı
The young man struggles on and on he`s known
Genç adam çabalayıp duruyor ve biliniyor
A vow unto his own
Kendine edilmiş bir yemin
That never from this day his will they`ll take away
Bugünden itibaren asla arzusunu uzaklaştıramayacaklar

What i`ve felt what i`ve known
Hissettiklerim ve bildiklerim
Never shined through in what i`ve shown
Gösterdiklerimin içinden hiç parlamadı
Never be never see
Asla olmadım, asla görmedim
Won`t see what might have been
Neler olmuş olabileceğini görmeyeceğim
What i`ve felt what i`ve known
Hissettiklerim ve bildiklerim
Never shined through in what i`ve shown
Gösterdiklerimin içinden hiç parlamadı
Never free never me
Hiç özgür olmadım, hiç ben olmadım
So i dub thee unforgiven
Bu yüzden size affedilmeyen ismini takıyorum
They dedicate their lives to running all of his
Hayatlarını onun her şeyini götürmeye adadılar
He tries to please them all
Hepsini memnun etmeye çalışıyor
This bitter man he is throughout his life the same
Bu kötü adam hayatı boyunca aynı
He`s battled constantly this fight he cannot win
Kazanamayacağı bu savaşta durmadan savaştırıldı
A tired man they see no longer cares
Gördükleri yaşlı adam artık umursamıyor
The old man then prepares to die regretfully
Sonra yaşlı adam üzüntülü bir şekilde ölmeye hazırlanıyor
That old man here is me
Burdaki o yaşlı adam benim

You labeled me i`ll label you
Siz beni yaftaladınız, ben de sizi yaftalıyorum
So i dub thee unforgiven
Bu yüzden size affedilmeyen ismini takıyorum

Hiç yorum yok: