Aç Kanatlarını



Forza'da geçen hafta açılan bir başlıkta şunlar yazılıydı;

Değerli KARTAL yürekli dostlarım bildiğiniz üzere sizin göndermiş olduğunuz malzemeler ile Van ilinde birçok köylüye ve öğrenciye yardımlarda bulunduk.

Daha önce, kampanyamızı Van ilinde tamamladığımızı ve Nisan ayından itibaren de Mardin için çalışmalara başlayacağımızı ifade etmiştik.

Ancak; yardım kampanyalarımızı öğrenen Siirt'in Pervari ilçesine bağlı Ayvalıbağ köyünde öğretmenlik yapan Seda KARTAL(BOL) Forza dan bana özel mesaj atarak çocukları (öğrencileri) için yardım talebinde bulundu.


Daha öncedende bu tür bir kampanya düzenlenip , Van'da bir köye yardımda bulunulmuşdu. Çok istememe rağmen o zamanlarda elimden birşey gelmemişti.Tekrar böyle bir kampanya yapıldığını duyduğumda "hadi şekerli yürü bakalım" dedim ve karşıya(avrupa yakası) alışverişe koştum.
Malumunuz kriz var. Çok daha fazla şeyler yapmak istememize rağmen kendi bütçemizide düşünmek zorundayız. Herneyse , geçen haftasonu alışverişi yapar pazarteside gönderirim derken Eminönü'de ki Ptt kargonun açık olduğunu gördüm. Şansa bak diyerekten alışverişimi bitirip kargoya paketi verdim. Geçen günde kargonun Seda BOL hanımefendiye ulaştığı haberini aldım. Bundan daha mutlu bir haber ne olabilir ki?

Hani cehennemi garantilesek de ben pek fazla sıcağı sevmem , bu sayede belkide biraz daha serin bir yerde cezamı çekerim. :)


Hadi kartallar açın kanatlarınızı, çocuklarımız donuyor.

Seda BOL
Ayvalıbağ İlköğretim Okulu/Pervari İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü/Pervari/SİİRT yazmanız yeterli...

1. defter
2. kalem
3. kalemtraş, silgi
4.hikaye kitapları (İlkokul çocukları için)
5. ayakkabı
6. çorap
7. kışlık kıyafetler.

Hiç yorum yok: